
15.02.2022
А. С. Амосов; М. К. Ашинова; А. Р. Кумпилова
For the tourism industry, the COVID-19 coronavirus pandemic has become the most serious challenge

10.02.2022
Ф. К. Ердавлетова; Ф. К. Ердавлетова; А. М. Нургалиева; А. М. Нургалиева; А. З. Нурмагамбетова; А. З. Нурмагамбетова
of the COVID-19 pandemic on financial statements as a whole varies depending on the specific business risks

01.02.2022
С. Р. Семенов; Н. С. Семенов
based on the digitalization processes taking place in the society. Spread of COVID-19 pandemic

31.01.2022
А. Т. Еримпашева; А. Т. Еримпашева; А. М. Мырзахметова; А. М. Мырзахметова; А. А. Закирова; А. А. Закирова
,” and “online learning in the context of the COVID-19 pandemic.” Qualitative and quantitative research

30.01.2022
Р. С. Макашева; Р. С. Макашева; Л. А. Тусупова; Л. А. Тусупова
Цифровые факторы влияющие на развитие малого и среднего бизнеса в контексте COVID-19

09.01.2022
Г. О. Даулетова; Г. О. Даулетова; К. Ш. Байсултанова; К. Ш. Байсултанова
These days, COVID-19 has savagely influenced each single circle of human action. The affect

08.01.2022
Е. В. Трубачеев
by the economic and infrastructural consequences of the Covid–19 pandemic and the tightening of competition

05.01.2022
О. С. Ласточкина
and political changes, including changes caused by the COVID-19 pandemic, which is relevant for the modern

29.12.2021
А. Т. Еримпашева; А. Т. Еримпашева; Р. Е. Таракбаева; Р. Е. Тарақбаева; С. А. Йолджу; С. А. Йолджу
paradigm of international marketing. At the same time, as a result of the COVID–19 pandemic, the processes

16.12.2021
А. А. Дерябин; И. Э. Бойцов; А. А. Попов; П. Д. Рабинович; К. Е. Заведенский; И. С. Царьков