
12.08.2021
Л. Ш. Исмагамбетова; Л. Ш. Исмагамбетова; Х. С. Раван; Х. С. Раван
to analyze distance learning in the context of the COVID-19 pandemic, because the usual face-to-face training

09.08.2021
Семён Михайлович Левин
Стремительный переход к дистанционной системе образования, вызванный пандемией COVID-19, вынудил

09.08.2021
А. А. Ескендирова; А. А. Ескендирова; Н. Н. Нурмуханбетова; Н. Н. Нурмуханбетова; Ж. К. Қорганбаева; Ж. К. Қорганбаева

05.07.2021
П. В. Терелянский; С. Е. Титор; А. А. Канке
The abrupt transition to the distance learning format during the COVID-19 pandemic showed

01.07.2021
С. М. Левин
The rapid transition to distance education caused by the COVID-19 pandemic has forced some higher

13.06.2021
Д. А. Аширбекова; Д. А. Аширбекова; Г. Ж. Нурмуханова; Г. Ж. Нурмуханова
learning in the context of the COVID-19 pandemic. Despite the uniform transition to distance learning

06.06.2021
И. А. Алешковский; А. Т. Гаспаришвили; О. В. Крухмалева; Н. П. Нарбут; Н. Е. Савина
Challenges related to the COVID-19 pandemic require structural analysis and sociocultural

23.05.2021
К. Фукс; С. Каррила
with online education, and recently an unprecedented global pandemic, COVID-19, made traditional classroom

09.05.2021
А. П. Авдеева; Ю. А. Сафонова
to introduce innovative approaches, the emergence of global extreme social situations, such as the COVID-19

04.05.2021
П. А. Капырин
by the COVID-19 pandemic, the consequences of which the world is aware of now and will finally accept after