
22.12.2023
М. Б. Флек; Е. А. Угнич
that are gaining attention since the limitations of the COVID-19 pandemic. In this context, while implementing

06.11.2023
Д. С. Хурматуллина
The COVID-19 pandemic broke the academic traditions of music education around the world, became

06.11.2023
К. Н. Гончаров; В. В. Юсупов; Л. О. Марченко; Е. О. Бабич
of the learning process. The forced transition to a self-isolation mode during the coronavirus infection (COVID-19

09.10.2023
Е. В. Лошкова; И. В. Михаленко; Е. В. Голикова; Н. В. Михаленко; Ю. С. Рафикова; В. А. Желев
adolescents during the COVID-19 pandemic. Materials and methods: a prospective, cohort, non-randomized study

13.09.2023
Н. А. Лукьянова; Ю. О. Охорзина; Т. В. Конюхова; О. Н. Киселев
learning in the spring of 2020 and 2022 throughout the COVID-19 pandemic. The authors identified trigger

11.09.2023
Н. Г. Кадетов; В. А. Миронова; Е. Г. Суслова; М. В. Бочарников; Л. Г. Емельянова; Л. Ю. Левик
practices for students under restrictive measures during the COVID-19 pandemic in 2020-21. The sudden

03.06.2023
С. К. Жаугашева; С. К. Жаугашева; Л. И. Пивень; Л. И. Пивень; Т. В. Ким; Т. В. Ким; К. У. Карабаева; К. У. Карабаева; М. Т. Асмагамбетова; М. Т. Асмагамбетова; А. Р. Романова; А. Р. Романова; Т. Л. Николаева; Т. Л. Николаева; Н. Т. Дилдабекова; Н. Т. Дилдабекова; М. К. Кудеринова; М. К. Кудеринова
was particularly important during the COVID-19 pandemic.
The authors present an analysis of the use of forms

27.05.2023
G. U. Zhanaidarovа; Г. У. Жанайдарова; Г. У. Жанайдарова; Н. Н. Наурызов; Н. Н. Наурызов; К. Т. Нурсейтова; Қ. Т. Нұрсейтова; Р. Ж. Есимова; Р. Ж. Есімова; К. Т. Берикбаева; Б. Х. Берікбаева; Г. Ж. Ахметова; Г. Ж. Ахметова; Г. К. Тулеуова; Г. К. Төлеуова; Т. С. Бейсенов; Т. С. Бейсенов; С. А. Кушербаев; С. А. Көшербаев
during the development of the COVID-19 pandemic. The features of the lecture course, the use of various

16.04.2023
Г. В. Садыкова; О. И. Северьянов

21.02.2023
У. С. Захарова; К. А. Вилкова; Р. Н. Абрамов
The abrupt transition to distance learning during the outbreak of the COVID-19 pandemic triggered