
29.12.2021
А. Т. Еримпашева; А. Т. Еримпашева; Р. Е. Таракбаева; Р. Е. Тарақбаева; С. А. Йолджу; С. А. Йолджу
paradigm of international marketing. At the same time, as a result of the COVID–19 pandemic, the processes

29.12.2021
Р. М. Рахимбаева; Р. М. Рахимбаева; М. К. Тулеубаева; М. К. Тулеубаева; К. Ж. Бельдибаева; К. Ж. Бельдибаева; Г. У. Макенова; Г. У. Макенова
The beginning of the global Covid–19 crisis in the world had a negative impact on the economies

28.12.2021
С. Р. Есимжанова; С. Р. Есімжанова
and mortality caused by COVID–19. Marketing research conducted by interviewing patients showed for the most part

27.12.2021
М. С. Тулегенова; М. С. Тулегенова; Р. Гизе; Р. Гизе; Ж. С. Темербулатова; Ж. С. Темербулатова; А. Ж. Баймухаметова; А. Ж. Баймухаметова
The current cyclical transition, complicated by the COVID–19 pandemic, has revealed weak links

27.12.2021
А. А. Mukhamedzhanova; А. А. Мухамеджанова; А. А. Мухамеджанова; Э. М. Ералина; Э. М. Ералина; К. С. Мухамбедьярова; К. С. Мухамбедьярова
for the economy of Kazakhstan over the past two decades. The consequences of the COVID-19 pandemic were more

07.10.2021
М. В. Кромм; М. В. Кромм
of Internet users around the world. There is also a constant increase in online shopping and the COVID–19

06.10.2021
А. Т. Тлеубердинова; А. Т. Тлеубердинова; Д. М. Салауатова; Д. М. Салауатова
бедствий, что подтверждает и нынешняя ситуация с пандемией COVID–19. Цель данной статьи – анализ

05.10.2021
Л. М. Шаяхметова; Л. М. Шаяхметова
, and the consequences of the COVID–19 pandemic were considered. Taking into account the latest trends in the economy

05.10.2021
А. С. Өмір; А. С. Өмір; А. А. Сатыбалдин; А. А. Сатыбалдин; Г. У. Хаджиева; Г. У. Хаджиева
in the context of the COVID–19 pandemic. Today the main aim all of humanity and each country individually

05.10.2021
А. А. Мусульманкулова; А. А. Мусульманкулова; Г. Н. Сансызбаева; Г. Н. Сансызбаева
The consequences of the declared pandemic, which led to the COVID–19 outbreak, a year later showed